Si pentru ca tot remarca lumea lucruri pozitive la companiile romanesti de IT, e de povestit faptul ca Flanco m-a surprins astazi foarte placut.
Pe scurt, am cumparat de la ei duminica doua accesorii IT - nu conteaza produsele - pe care azi le-am returnat, pentru ca situatia era de asa natura ca nu mai aveam ce face cu ele :) Problema era ca intre timp le desigilasem din ambalajul original, deci nu mai puteau fi vandute ca noi. Compania nu mi-a dat banii inapoi, insa mi-a permis sa cumpar alte produse de valoarea respectiva, cu toate ca nu erau obligati sa faca lucrul asta.
Pentru carcotasi, precizez ca nu am mentionat niciodata faptul ca sunt ziarist.
Si tot pentru carcotasi, pusi in situatii similare, precizez ca am intrebat la Protectia Consumatorului si magazinele NU sunt obligate de lege sa returneze banii pe marfa adusa inapoi (cand marfa nu are niciun defect). Acele magazine care returneaza banii intr-o anumita perioada fara sa puna nicio intrebare o fac din ratiuni de marketing si anunta public acest lucru ("puteti returna produsele in X zile, no questions asked").
Si apropo, la una calda merge si una rece. Prietenii de la Domo, desi mi-au spus la achizitionarea unui produs ca in 48 de ore pot sa il returnez fara nicio problema, cand chiar m-au vazut cu produsul in brate s-au codit si s-au invartit o gramada, si m-au mai si intrebat de ce l-am adus inapoi. Pana la urma mi-au dat banii inapoi dar impresia negativa a ramas.