Mihai Musatoiu


I am currently attending the Bachelor of Science program, with specialization in Software Engineering, at Blekinge Tekniska Högskola (BTH) in Southern Sweden. BTH is ranked as number 5 in the world among the top institutions in the field of systems and software engineering by the "Journal of Systems and Software".

What I did in the past
I have a 7 years long experience in Romania as a communication specialist with an established background in publishing, media and advertising businesses. I currently provide consultancy to communication, writing and editing projects in Sweden, the U.S. and Japan.

More on my Linkedin page

Ti-e foame? NU-L suna pe Tata

Daca stai in Berceni, ti-e foame si te-ai gandit sa comanzi o pizza acasa, nu-i suna pe tipii astia. In frumoasa seara de sambata, zic hai sa comand la ei, ca sunt aproape si vin mai repede decat altii cu care de altfel n-am avut probleme niciodata, doar ca uneori vin mai greu pentru ca vin mai de departe.

Anyway.. Dureaza o ora! mi-a spus cu entuziasm tipul cu care am vorbit la telefon. O ora e prea mult pentru un restaurant situat la 3 statii de autobuz de mine, dar am zis ok, hai ca astept.

Dupa 2 ore, dau telefon din nou. Ne scuzati! a aparut o problema, mi se spune, dupa vreo doua minute de parlamentari soptite cu mana pusa pe receptor ca sa n-aud eu ca de fapt au uitat de comanda. Mai dureaza 30 de minute! mi se spune. Stomacul imi dicteaza si vorbesc calm - e ok, veniti peste 30 de minute. Dar nu-i asa simplu, inca 1 minut de susoteli si omul revine ca sa-mi spuna ca soferul a plecat deja acasa (o minciuna pe fatza dar deh, daca clientul nu e acolo sa verifice personal, iar soferul nu mai are chef sa repare greseala firmei pentru ca se grabeste sa plece acasa, care-i problema? doar nu e business-ul lor, e al patronului)

Iti dai seama ca e ultima oara cand comand la voi, nu?, il intreb. "Ne pare foarte rau" - a fost tot ce-a putut sa zica. Raspuns gresit! Nu i-am mai explicat, pentru ca oricum n-ar fi inteles, iar daca patronul nu i-a zis pana acum, ce sa ma mai chinui eu, dar raspunsul corect ar fi fost: "Ne pare foarte rau, mai stati 10 minute ca vin cu autobuzul sa va aduc pizza, la jumatate de pret".

Baietii, un sfat pe gratis: in business-ul cu livrare de mancare la domiciliu, sa uiti sa duci mancarea nu e ca si cum ai uitat sa pui pliculetul cu sare si piper sau tacamurile din plastic. Mancarea chiar este componenta esentiala a unei comenzi de mancare la domiciliu, pe cuvant de onoare. Vorba lui Seinfeld cand a facut o rezervare de masina si la garaj i s-a spus ca rezervarea exista, doar ca nu mai au masini - "anybody can take a reservation, but the important part is HOLDING the reservation".

Asa ca pentru toti cei care au patit asa ceva, o idee de razbunare: comandati si cand vine comanda spuneti-le sincer si senin Ma scuzati, am uitat ca de fapt comandasem la alt restaurant inainte sa va sun pe voi. Imi pare foarte rau! si acum dispari de la usa mea.

ps. acum vreo 2 ani am patit ceva similar cu Wu Xing; intre timp cred ca eu i-am iertat, dar mereu cand pun mana pe telefon sa comand mancare, stomacul refuza categoric sa ma lase sa formez numarul lor. Ce sa-i faci, e un domeniu in care stomacul e mai rau ca un gangster mafiot, n-are mama si nici TATA (dupa cum observati caut motive sa repet numele pizzarilor din Berceni pentru ca stomacul meu sa-l tina bine minte si sa-l puna definitiv pe lista neagra).